Husraaaa inanın spinal daha kolay öncesinde zaten sakinleştirici yapıyorlar ve panik atak hastasıyım ben ona rağmen nasıl oldu nasıl bitti anlamadım ameliyattan 5 saat sonra uyuşukluk tamamen geçti ve kalkıp yürümeye başladım yatınca ağrı olmuyor ama yürürken ve kalkarken ağrı oluyor daha dayanılmaz değil zaten ağrı kesici yapıyorlar hemşireler genel anesteziden farklı olarak uyanma sıkıntısı yaşamadım çıktıktan yarım saat sonra yiyip içmeye başladım tavsiye ederim