Şuan tam 13.haftalığım, geçen hafta 3 4 damla kırmızı kan geldiği için hastaneye gittim ve herşeyin yolunda olduğunu bebeğin sesini duyduk ve kendisini görmüş olduk, Sonrasında rahimağzı uzunluğun 36cm çok iyi dedi
Bana pregostan fitil verdi onu kullanıyorum,
Sizce nedir bunun özeti,
Not kendi doktorum değil başka özelde ki bir doktordu, kendi doktoruma 2hafta sonra gideceğim