Bugün saat 11.50 de doğdu. 12. 10 da odamızda olduk spinal anestezi ile oldum. Çokk korktum aşırı derece hemde uyutmalarını istedim ama bebeğini görünce herşeyi unutacaksın dediler. Tansiyonum düştü Bi anda. Bebeğimi gördüm rahatladım o duydunun kesinlikle tarifi yok…bebeğimi gördükten sonra 10 dk lık uyudum sonra odama getirdiler… Ablası kafayı yedi sevincinden… Ağrılarım hala var zor kalkıyorum…yarın inşAllah evimize geçecez herşey yolunda sadece 1 göğsümden süt geliyor değerinden gelmiyor.. Eve geçince süt yapacak herşeyi deniyecem… Rabbim olmayanlarada nasip etsin inşallah 🤲