Öncelikle merhaba. 4 gün önce adet oldum kızlar normalde martın 14ünde olmam gerekirdi adetim baya gecikti kan testi yaptırdk negatif çıktı adet olmadan 1 gün önce de kan testi yaptırdım yine negatif çıktı. Neyse adet oldum normalde 7 8 gün sürmesi lazım ama bugün kesildi adetim. Sol kasıgmda inanılmaz bir ağrı var biraz önce başladı. Yani 1 günü ağrım çok olur sonra geçerdi bu ay ağrım da olmadı ama şuan var. Üstüne görme dicem ama öyle de değil baya adet oldum. Ama adet olmadan 2 3 gün önce eşimle birlikte olmuştuk polikistik overliyim geç yumurtluyorum sizce adetten önce hamile kalmış olabilir miyim. Uzun oldu kusura bakmayın byle bisey yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu