Normal doğum yaptım ama Meryem Ana otunu kullandım. Çok da işime yaradı inanılmaz bir şeymiş inanarak yaparsanız çok işinize yarar. Bebeğimin 3 4 saatte 7 cm açıklığı oldu tek sıkıntım bebeğimin sabah 6 da suyu gelmesiydi o bahsettiğim suyuymuş yani. İşte malesef bebeğim açıklık olmasına rağmen kanala girmedi yukardaydı. Dönmüştü ama kanala girmiyordu bekliyordu sancım oldukça iniyordu sancım olunca ikindi sancım oldukça ıkındım sonra baktım bebeğim sabah 6 buçukta başlayan sancılarımla öğlen 2 buçukta kucağıma aldım mucize mi Allah tüm isteyen tüm ama tüm istiyene versin inşallah 🙏 ♥️ soran herkese çok teşekkür ederim