Cansumomy İyi geceler hepinize🤗 bu isim konusu ne kadar da zormuş😢 eşimin ismi gökhan benim cansu göksu koymaya karar verdik sizce nasıl bir isim yorumlarınızı merak ediyorum içime sinsin istiyorum🙏🏼🥰🌸
Eymenbby4 Cansumomy bence çok güzel kulağa hoş geliyor göksü ada koyun yanına isterseniz göksü eliz göksü aksa
MeliSeliMelih Cansumomy bi hikayesi var ve çok güzel benim kızımın adı da Melis oğlumun adı Melis isminin harflerinin karışımı Selim oldu çok seviyorum ❤️
Cansumomy MeliSeliMelih sizinkilerde çok anlamlı ve çok güzel olmuş teşekkür ederim cevabınız için 🤗🌸🥰
burcu-aydin53 Yaaa çok güzelll 😍 benim de hayalimdi eşimle isimlerimizin hecelerinden çocuğumuza isim koymak. Ama çok anlamsız oluyor yattı bu hayalim 😁 kesinlikle vazgeçmeyin aşırı güzel ve anlamlı ❤️
Cansumomy burcu-aydin53 böyle yorumlar duydukça ne kadar hoşuma gidiyor çok ama çok teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim🙏🏼🥰🌸