37+2 deyim bebeğim hala dönmemiş son zamanlar bebeği dönen doğum kanalına giren varmı ?
Nerminsss bende burda durayım 35 +1olduk dönmedi sanki dönmeyecek gibi hissediyorum
Nerminsss benim 37+5 de döndü
Nerminsss dönmedi 38 de doğum yaptım mecburi sezeryan 🤷🏻♀️
Kevserkrgz İnsallah döner ☺️
Oglum 41 haftada yandı sezaryen oldum şimdi kızımda 36 haftalıgız kafası hayla midemin altında