Ozgeozge kuaför mü en sevdiğimmmm 😂 canım ben hamile değilim saçlarım ombreydi bebeden vakit bulamıyorum diye koyu olan yerleri kendim paletteyle açtım saç derime sürmeden açık turuncu oldu üstüne açık sari boyadım tutuculuk gitti ama kötü bi sarı oldu altlar hem koyu hem turuncu kaldı ustler acicidan dolayı parça parça durmuyo ama renk değişimleri var sacimda yıpranma olarak kotu durumda değil maske serum bakım düzenli yapıyorum uçlarda kırıklar var kestircem zaten sarı istiyorum olur mu acaba acali 1 hafta oldu içine zeytinyağı ve saç kremide koymuştum haftasonu kuaföre gitsem bu kadar kısa sürede yapılır mi acaba saçımın çoğu sarı zaten tekrar açıcı gerekir mi