Prenseslerannesi34 26 haftalık hamileyim bugün bıçak elime girdi ve dikiş atıldı çok ağrım var ağrı kesici kullanabilir miyim ? Cerraha sormayı da unuttum oda birşey demedi 😥
Tuba11 Prenseslerannesi34 sadece parol öneriliyor canım gebelikte. Bi sorun yaratacağını düşünmüyorum içersen ama sen kendi Doktorunun iletişim bilgisi varsa arayıp sorabilrsin. Çok geçmiş olsun 😘🙏
Gamzeee89 Prenseslerannesi34 diş için arveles içtim 25 haftamda doktoruma danişarak tabiki 12 saatte bir içmiştim şükür bişey olmadı ama siz yinede doktorunuza mutlaka danışın
Buketkucuk Prenseslerannesi34 hamilelikte sadece parol içilebiliyor ama parol da kireçten farksız asla fayda etmiyor hiç içilmese daha iyi🤦🏻♀️🙄
Gulname Canım hamilelikte sadece parol içebiliyosun diye biliyorum ama sen yinede doktoruna bir sor istersen
Gamzeee89 Prenseslerannesi34 parol iç canım azda olsa acısını hafifletir belki parol içebilirsin zaten
Prenseslerannesi34 Buketkucuk o zaman gittiği yere kdr dayanayim 🙁 bu gebelikte hep aksilikler oldu valla nazar mıdır nedir bilmem okuyorum da hep