Kumsal_1
ben kimyasaldan 1 sene sonra falan hamile kaldım ,yani 10 ay sonra falan ,ama öyle üzerine düşmedik akışına bırakmıstık, yaşadııklarınız regl öncesi şişkinlik bence , yani test yapmazsanız biz bilemeyiz tabi ki ☺️ ama bana regl öncesi belirtiler gibi geldi , ayrıca burun tıkanıklığı öyle hemen hamile kaldığında olan bişey değil zamanla 3 aydan sonra falan şişiyor mukozalar ondan oluyormuş