Eusluu Arkadaşlar 4+1 deyim daha çok yeni şiddetli değil ama hafif hafif sol kasık batması oluyor bazen anormal mi
H2hamide Eusluu suan 16+1 oldum ve bastan beri bendede kasikk agrisi ve batmalar var hic gecmedi doktorum her ontrolde sordum her defasindada kanama kokulu akinti koyu renkli akinti olmadigi surece korkma dedi cok sukur hicte olmadi icini ferah tut
zynpzynp123 Şu an 23. haftamdayım ve hamilelik boyunca kasık ağrım, batmalarım oldu. Hâlâ da oluyor. Ben de çok endişeleniyordum ama herkesin gebeliği farklıymış. Stres yapmayın.