Ebrliii Halime466 7+3 deyim yani mide bulantısı için ilaç kullanıyorum ara ara mide yanması bel ağrısı kaşık ağrısı oluyor halsizlik ruh hali almış başını gidiyor yine de elhamdulillah şikayetçi değilim ☺️🙈
balpetegim_35 Halime466 bende yeni yeni baş ağrısı başladı 7+1im . Uyku hali var çok fazla. Bulantım pek yok şükür . Kasık ağrılarım var .
Askvemeyvesi 7+2 bende olan şeyler iştahsızlık birde uyku hali birde geceleri gördüğüm rüyalar olmasa çok güzel olacak 😍
Hayal117 Kalp atışlarını duydunuz mu kızlar 6+4 de gidicem duyabilirmiyim acaba bu arada keseyi gördüm geçen hafta 🙈
Umudumsuun Hayal117 bende çarşamba günü kalp atışını duyacağım inşallah🙏🏻 Ama iki gündür belirtilerim azaldı ya belim sırtım ağrırdı ağrımıyor kasıklarımında ağrısı geçti korkuyorum biraz🙄
Seragurkan Hayal117 7 haftada net duyuluyor. Bir kaç gün daha bekleyip gidin derim🥰 ben 7+5 deyim. Doktorum 7 haftalıkta netleşir dedi
Hayal117 Umudumsuun aynı been kaç gün çektim bel kasık ağrısı bugun hiç birşey yok ama korkma ilk gebelikten biliyorum böyle oluyor bazen çok ağrı oluyor bazen tık yok
busegrr 7+2 olduk baş ağrısından başka şikayetim yok ama bu nasıl bi ağrıdıııırr kulaklarım uğulduyor artık, gözlerim kararıyor😣
Umudumsuun Hayal117 insan korkuyor ya vesvesem oluyor daha önce 2 kaybım bar bu haftalarda o yuzden sanırım 😔 ama rahatlattın beni canım ya demek tek ben böyle degılım
Hayal117 Umudumsuun dinlen sürekli uzan ayallarının altına yüksek olacak şekilde yastık falan koy Allahın izniyle birşey olmaz
Afracim Benimde 7+3 şuanda ishalim var 4-5 gündür. Çok şükür ağrım yok ama bulantılarım var kuru bulantı. Bu ishal normal mi acaba biraz zorluyor beni halsiz kaldım iyice bol bol su tüketmeye çalışıyorum. Sizde durumlar nasıl ?
Umudumsuun Hayal117 öyle yapıyorum canım baştam beri hep yatıyorum tedbir amaçlı 🙏🏻 İnsallah hayırlısı olsun sağ salim kavusalım hepimiz🧡
Hayal117 Umudumsuun çalışmıyorsan hep yat ben evden çalılıyorum hep masa başındayım maalesef yatma şansım pek yok
Hayal117 Seragurkan özel hastaneye gittim ilk 10 gün bir kontrol üçretsiz bende son gün gideyim bi dedim 6+4 e denk geliyor duyamazsak bir daha gidecez artık şans deniyim dedim😃
Seragurkan 7 haftadan sonra net başlayan miğde bulantısı ve halsizlik aşırı arttı. Uyku hallerim aşırı çoğaldı. Çalışan annemlerime Allah sabır versin🙏