Minik_fasulye ben 8.ayıma girdim canım dikkat edersen hiç bir sey olmaz zaten aldığın sırayı görüyorsun ona göre hareket edersin içeri ona göre ayarla ben öyle yapıyorum yanında kafeyeryalar var açık alanlarda bekliyorum sırama yakın gidiyorum kontrolümü oluyorum çıkışta elimi yıkıyorum kolonya mı sıkıyorum eve gelince üstümün hepsini makinanın önüne atıyorum bitti gitti çok şükür hiç bir sorun yaşamadım 🤗