Cat Merhabalar, 13. Haftamdayım ve çok şiddetli gaz-kabız sorunu yaşıyorum. Probiyotik verdi doktorum ama nafile. Öneriniz var mı?
Buusraa16 Cat ılık suya zeytinyağ dök 1/2yemek kaşığı sabah aç karnına iç inanın bana dua edersin en etkili yöntem diyebilirim
gmzcvk Cat kalp atislarini duydugumuzdan beri doktorum icmemi soylemisti ve hep ictim hatta komuya hassasiyetim basladiginda bile zorla ictim, siz yine de doktorunuza bir danisin iciniz rahat etsin 🙏🏻