Merhabalar,
Şu an son adet tarihime göre 36+5 günlük hamileyim. Bebeğimde son bir kaç aydır gelişiminde ilk dönemlerinde olmayan bir gelişim geriliği var. Gerekli bütün tıbbi kontroller yapıldı ancak sağlık açısından her hangi bir sorun olmadığını söylediler. Örnek veriyorum bebeğimin kafa ölçüleri 34 hafta ilken bacak boyu ölçüsü 31 haftaydı. 3-4 hafta gibi bir fark olduğu dönemimiz oldu. Son kontrolümü 36+0 da oldum ve kilo olarak 2022 gr olduğunu öğrendim. Ve iki hafta önceki kontrolümle arasında 100 gr bile almamıştı. Son 4 haftam var ve ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Doktorum mümkün olduğunca 2,5 kg a kadar çıkarmaya çalışalım dedi her hafta kontrol edeceğini eğer gelişim durursa sezaryene alabileceğini böyle bir durumda yoğun bakım gerekebileceğini söyledi. Bebişimin daha fazla kilo almasını sağlamam için önerileriniz var mı? Ya da böyle bir durumla karşılaşan var mı?