ezgioz Kızlar merhaba 7+3 hamileyim dudağımda bugün birden bire uçuk çıktı. Bebeğe zarar verir mi uçuk ?
MeliSeliMelih ezgioz hayor tabi ki bebeğe neden zarar versin canım uçuğu yiyo musun sanki de zarar versin
momsboys ezgioz doktora gitmende fayda var ucugu olunca insanı ameliyata bile almıyorlar genelde sonucta bir virüs en dogru bilgiyi doktorun verecektir
New34 ezgioz uçuk için doktoruna danışman gerekli canım kendi geçmesini bekleme bana doktor krem vermişti.
Tugcee17 ezgioz merhaba . Uçuk bir bakteri olduğu için ilerlemesi sakıncalı . Bende de olmuştu ilk başlarda zovirax krem kullandım 3×1 günde . Doktorum onu önermişti . Kullanabilirsin sende .
ezgioz MeliSeliMelih bilmiyorum virüs olduğu için biraz korktum 🙄 insanın aklına her şey geliyor valla
ezgioz Doktorumla görüştüm şimdi bebeğe zararı olup olamayacağını testlerini yaptırmadan bilemeyiz dedi ama ilaç ismi verdi Virosil kremi kullanabilirsin dedi kızlar endişelendim bayağı