sema12818 Merhaba ben 15 gündür prilam dr kullanıyorum kullanan var mı? Bebekte sorun yaratırmı diye kafamda sorular var yardımcı olurmusunuz
Linasalamandre sema12818 bir zararı olmuyor ilk aylar kullandım mecbur ama gün içinde içmedim dayandım gece yatmadan 1 tane içtim ertesi gün toparlıyordu beni
Minnosunannesiii sema12818 33 haftadır kullanıyorum hemde günde 4 tane bu iki hafta olacak günde 2 taneye geçiş yaptım
Senayyalcin sema12818 Bebekte sorun yaratsa size yazılmaz ilaç merak etmeyin bitkisel bir mide bulantısı ilacı.
momsboys sema12818 5. haftamda günde 3 kez basladım 27+6 yım son.1 aydır günde 1 devam ediyorum çünkü bulantım cok oluyor maşallah bebek iyi bi tanıdıgımda kullandı doğumu oldu onunda saglıklı
Busra3496 sema12818 Hiçbir sorun olmaz çünkü ben de kullandım hatta ben geceleri 2 tane alıyordum doktorum vermişti
Mavi87 sema12818 gebelikte güvenli ilaç kategorisinde yani A kategorisinde bir ilaç güvenle kullanabilirsiniz. 22+5 teyim hala kullanıyorum , doktorumda doğum yapana kadar kullanabilirsin dedi. Zaten bende araştırdım güvenli..