Selcukmerve Kızlar sizlerinde bedenlerinde çok aşırı değişiklikler oldu mu 18. Haftalığa girdik ve aşırı göğüslerinde şişkinlik oldu en büyük değişiklik o oldu bende 18 haftada 1 kilo aldım sadece çok aşırı psikolojim bozuldu ☹️☹️🙁
Esradgn3558 Selcukmerve ben 48 kg ile hamile kaldım xsmall giyiyordum şu an 68 kiloyum üst medıum alt large giyiyorum ama Ben çok sevdim böyle tombik tombik olmayı ilk defa bu kiloyu gördüm 😅
Prenseslerannesi34 Selcukmerve kg göbeğe değil bacak ve kalçaya gidiyor resmen çok üzülüyorum 😢 göbek çok yok bacak kalça aldı başını gitti doğurup zayıflamak istiyorum 😢😥😥
Selcukmerve denizkizim hayır canım ya kilo değil ki sorun benim göğüs beden ölçüsü baya küçüktü 75 beden bile büyük oluyırdu şimdi 85 oldu resmen bata şişti ve büyüdü ondan
MeliSeliMelih Selcukmerve hiç bişi kalmıcak merak etme hele ki göğüsler emzirme dönemi biter bitmez hooop eski haline dönüo 😄
idiloska Selcukmerve 75 bedenden 90′a çıktım, küçük bir süt danası gibiyim, emzirdikçe eski haline dönüyor.
Selcukmerve MeliSeliMelih ikinci gebeliğim kızımda hiç Böyle olmadım ikinci gebeliğim nasip olursa oğlumuzu alıcaz kuçağımıza en büyük rahatsızlığım bu oldu
MeliSeliMelih Selcukmerve benimde ilkim kız hemen indi göğüslerim doğumdan sonra şimdi de erkek beklioruz göğüslerim ve totom büyüdü 😄 ama gidicek kalıcı dğil merak etmee 😊
Selcukmerve MeliSeliMelih ahahahah aynen inşallah öyle olur kızımda 5 kilo aldım oğlanda bakalım kaç kilo alırım sağlıklı doğuralım da inşallah kilolar gider
Selcukmerve Prenseslerannesi34 benim göğüsler maşallah şişti bide popo çıktı gerisi kilo pek yok 1 kilo aldım anca
Prenseslerannesi34 Birde cildim çok bozuldu dudaklar yüzüm hep kuruyup çatlıyor çok çirkin hissediyorum kendimi ilk kızımda da böyle olmuştum
MeliSeliMelih Prenseslerannesi34 emimin çok güzelsin bi kere içinde mucize taşıyan biri çirkin olamaz ❤️ Ayrıca bu durum kalıcı değil geçici sıkma canını 😉
Prenseslerannesi34 MeliSeliMelih kendimi böyle teselli ediyorum zaten geçecek diyorum yavrun var karnında diyorum Allah onlara sağlık versin inşallah
MeliSeliMelih Prenseslerannesi34 hormonlarda tetikliyo emin ol kadınların en zor süreci hamilelik olsa gerek bambaşka bir değişime şahit oluosun. İçinde büyüyen bir varlık, bedenimizdeki değişimler ve bu sürece adapte olmak inan çok zor ama dediğim gibi geçicek 🥰