Bende 2019 un aralık ayının sonunda oldum ablasyonu ama maalesef çözüme ulaşmadı hala var ilaç kullanıyorum ama ilacım hamileliğimin başında değişti biraz hafifletici etkisi oluyor ve doktorum her şey yolunda giderse normal doğum yapabileceğimi söyledi kendinizi korkutmayın en önemlisi düşünmeyin çarpıntı anında öksürük baskılıyor kesinlikle ıkınmayın 30 haftalık oldum çok çarpıntı yaşadım ama hiçbiri hastaneyle sonuçlanmadı çok şükür kardiyoloğumun söylediğine göre daha ciddi kalp hastalıkları dahi normal doğum yapabiliyor tabi bebek ve şartlar müsaitse bende sezaryen doğum düşündüm aylarca ama imkanlar müsait ise neden normal doğum olmasın ikisi de doğum elbette önemli olan anne ve bebeğin sağlığı sadece benim düşüncem bu yönde akışına bırakın sağlıkla gelsin bebiş bir yolunu bulur zaten önemli olan stres olmamak çünkü ciddi bir ritim bozukluğum var etrafımda olan insanlar yapamazsın hastasın demesine kulak asmıyorum benim için doktoraların ne söylediği önemli bence siz de kulak asmayın doktorların sözleri yeterli kuruntu daha da etkileyecektir panik atağım olmadığı için yorum yapamayacağım ama Allah yardım ediyor gerçekten sağlıkla kucağımıza alalım her birimiz🙏🏻