elcn4139 Ben kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum ama elden ele gidecek, doktora verilecek, apartmana dağıtılacak (hayır amaçlı) hediyeleri şöyle yaptım; ağaç tohumu alıp küçük plastik poşete koydum üzerine kurdela yapıp mavi bir keseye “isminin geçtiği her yer bahar koksun, çiçek açsın” arkasında da Hoşgeldin ……… Yazılı bir kart hazırlayıp ikisini içine koydum. Eğlenceli geçti yaparken de güzeldi :) hem de insanlar evde büyütebilecek sonra dışarıya ekebilecek oğlumla bir bir sürü ağaç büyüyecek inşallah. Çikolata da yaptırdım üzerine babasıyla biz tasarladık, ultrason fotosunun çizimini yaptık ve arı figürü koyduk, keseye birer de çikolata atarım verirken. Hayır gibi düşünüyorum doğana hediye dağıtılır illia insanların eve gelmesine gerek yok elden ele de gider :) gönlünüzden geçiyorsa hevesiniz kırılmasın yapın hiç yoksa birisi apartmana verir annelere babalara verilir :) buzluğa da hazırlık yaptım, tuzlu kurabiye kek dolma börek vs. Kimse için değil eşim ve kendim için. Kayınvalidem 2 gün kalıp dönecek, sonra biz zorlanırız diye.