hanimhanimcik ben daha 12 haftalığım bende de oluyor ara ara doktora sordum normal dedi odanızı sık sık havalandırın sakin olun derin derin nefes alıp verin kimi de diyor ki burun deliklerine susam yağı sürmek iyi geliyormuş
uykusuz1parol hanimhanimcik Zatrn benim burnumda sorun vardi tam nefes alamıyordum şimdi iyice zorliyor beni eşim bile farketmis artik ağzından nefes almaya başladın diyor şu birkaç gündür de geceleri çok rahatsiz ediyor benii 1 saatir oturuyorum yatak içinde birde korktum öyle daralınca
uykusuz1parol hanimhanimcik Normalde 10 buçukta yatar uyurdum genelde bundan sonra böyle mi olacak ne 😥
uykusuz1parol tutku_04 Böyle sadece gece yatarken oluyor dimi sanki bogazim tıkaniyormuş gibi hissediyorum ben
tutku_04 uykusuz1parol bende gece çok oluyor ve eşim bu yüzden çok hızlı nefes alıp verdiğimide söyledi uykuda aynı zamanda gündüz de oluyor bende bence korkulacak bir durum yoktur içimizde Bi can taşıyoruz nede olsa dimi🤗
uykusuz1parol tutku_04 Tabikide bi can daha var bizimle birlikte yaşayan ama panikliyorum ben hemen pabik atağım da vardı ama kendimi sakinleştirmeyi öğrendim birde ilk gebeliğim ya vücudumdaki bu değisimleri ilk defa yaşıyorum alışacam.🙃
uykusuz1parol rukiyeeefeee Çook şükür çarpıntım geçti benim ama nefes darliği birkac gündür böyle yaşamaya başladım
SenaUysal uykusuz1parol ben 30. Haftadayım. Yürüyüş yapmanı tavsiye ederim eğer pek yapmıyorsab çünkü nefese çok iyi geliyor. Bende de vardı hareket ettikçe daha rahat olmaya başladım canım. Gece illaki daha derin nefesler alıyoruz ama bu normal çünkü 2 kişilik oksijen lazım 😅 ama dediğim gibi hareket inanılmaz fark ettiriyor nefes konusunda
uykusuz1parol SenaUysal Her gün yarım saat anca yürüyorum fazlası olmuyor kalçamda da problem var fazla yüklenme dedi doktor nerden tutsam elimde kaliyor oturdum anca öyle uyumusum gece 😀😀
SenaUysal uykusuz1parol o zaman tabi zorlama canım kendini. Valla havalar tam düzelmeyince zaten bende ne kadar yürüyüş yapsam fa pek düzenli olmuyor havalar güzel olsa hep çıkasım gelecek de😅
rukiyeeefeee uykusuz1parol benim diğer bebeğimde de olmuştu ama onda bu kadar erken başlamamıştı 7 8 aylıkken başlamıştı ama bunda 3 aydan beri çekiyorum
uykusuz1parol rukiyeeefeee Ayy hep mi böyle olur ki ikincilerde hersey erken mi başlar .Dün öyle korktuğumdan beri aklıma ikinci cocuk geliyor 😀😃
rukiyeeefeee uykusuz1parol bilmiyorum vallahi bu üçüncü bebeğim benim ilk oğlumda hiç olmamıştı ikinci ve üçüncü de oldu yani halince yaş gidiyo ilk oğlumu 20 yaşında doğurdum ikinciyi 25 yaşında şuan 32 yaşındayım yaşında etkisi oluyo halince allahım başka dert vermesin doğumdan sonra geçer allahın izniyle az daha sabır ☺️