Beclal Kızlar Depend’in üzerine iç çamaşır giyilmesine gerek var mı, daha önce hiç kullanmadım nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Hastane çantama çokça külot koyayım mı yoksa depend tek başına işimi görür mü?
Meneksekara Beclal gerek olmadığını okumuştum külot şeklinde oldgu için ama yinede yanınıza bir kaç tane almak mantıklı olabilir
Busbus58 Niisanannesii yetiyor canım hastanede veriyor zaten. Benim 3 tane arttı bile paketten. Eve geçince normal pede geçtim
mervee_88 Sezeryan da dependin kilot şeklinde olanı, zor olur herhalde. Ped şeklinde olanı mı almak lazım sezeryanla alan, kullanan var mı?
LamiyaCetinkaya Beclal depend kendisi yetiyor zaten, ben 1 paket kullandım, daha sonra kanamam azaldığında normal pede geçtim.
Fatmanuurcelik Beclal Hastanede hemşire bana onu kullandırtmamamıştı. Sezaryen olduğum için dikişlerimi havasız bırakacağını daha sonra kullanmamamı söylemişti. İlk iki üç gün hastanenin hasta pedini kullandım sonra evde kendi pedimi kullandım. Dependi doğum için kullanamadım yani açıkcası 🥰
ulviyedemirbas2 Fatmanuurcelik bizim zamanımıza da az kaldı bende almadım daha ped ne alsam diye düşünüyorum sezeryan olacağım için depend mi alsam yoksa mesane pedi mı kararsız kaldım🤷♀️
1anne- Beclal gerek yok ama yine de götür birkaç tane olsun. Ben sezaryen olduğum için hemşire izin vermedi onu kullanmama. Bebek bezi veya normal ped kullanacaksın dedi orda ihtiyaç oldu
1anne- ulviyedemirbas2 sezaryen olanlara depend önermiyor bazı doktorlar o yüzden elinizde kalmasın normal ped veya bebek bezi kullanırsınız zaten çok fazla kanama olmuyor