Spinali nasil istiyorsunuz tavsiye ediyorsunuz anlamiyorum belden igne olurken 2.3 defa deniyorlar igneyi batirmayi ameliyat sirasinda bütün ittirmwleri hissediyorsun korkuya paniye kapiliyorsun o an bayiltiyorlar zaten her türlü bayılıyorsun birde dogum sonrasi bel ve baş agrisi çekiyorsun hiç kolay şeyler degil yapanlarda cok cesaretlilermis ama 😃 ben iki kez sezeryan oldum ikiside genel anesteziyle oyle ayilmak uzun sürmüyor hemn uyandiriyorlar zaten sadece bi sersemlik oluyor bir süre yarim saat falan . Ve uyanir uyanmaz aci duymuyorsun uyuşuk oluyor karnın bebegi ilk once ben gorucem diye niye okadar stres korku panik yasayayim ki sonucta benim bebegim ve hep yanimda olacak simdi 3. Ye hamileyim yine genel anestezi tercihim