Mom_0606 Arkadaşlar 12+5 günlük hamileyim 4-5 gündür aşırı rahatsız edicek duzeyde olmasada geçmeyen bas ağrısı şikayetim var 3 gündür de kan sulandirici iğne kullanıyorum pıhtılaşma nedeniyle. Bu haftalarda baş ağrısı şikayeti olan var mıydı aranızda???
Dryalp Mom_0606 özellikle sabahları cok agrıyordu kalkınca uzun sürdü ama hormonlardan demıstı doktor degıstıgı için
melikeyldrm_54 Dayanamıyorsan acile git canım parolun serumu var küçük bişey zaten 10 dk bitiyor hemen geçiyo hiç çekme o ağrıyı ben iki defa taktırdım baş ağrısı için