Defneprensesannesi pazarertesi kontrolda doktorum çati muayinesi edicem dedi panikledim bian, o zaman 35haftalik olsamda bebiş 36 haftalik gosteriyordu, aşiri hassas biriyim doktor dokundugunda nasil çiğirdiysam, izin vermiyordum bakmasina, surekli elimle itdiriyorum, doktorum psikolojik hazirlanmami soyledi 7 nisan bidaha bakilacak, 30 yaşinda olsam bile ilk hamileligim tecrubesizim ağriya karşi dayanmam yok, düşunuyorumda ben nasil doğum yapicam🤷♀️