rabbim öncelikle isteyen herkese nasip etsin inşallaaahh sağlıkla sahatle
34+1 günlük olduk onu içimde hissetmek okadar güzel ki, bu anları özleyeceğim gibi 😍 zaman şuana kadar çabuk geçti çok stresli ve zor zamanlar yaşadım, kanamam oldu ilk 3-4 ay sonrasında detaylı ultrasonda beyin odacığında sıkıntı görüldü amiyonsentez sıvı alındı, her türlü enfeksiyon testleri derken bebeğin alınması bile söz konusu olunca gebeliğimi anlayamadım.. şimdi keyfini çıkartıyorum rahatım ondan bu anlar bitmesin istiyorum🥰🥰🧿💙