Gebelik öncesi folbiol kullanmaktaydim.Gebeliğimi ilk öğrendiğimde folbiol kullanma onun dozu yüksek bir kapsülü 10 günlük dozaj da diyen sağlık ocağindaki doktora güvendim pişman değilim fakat
devlett hastanesine gittim folbiol kulllan sabah akşam dedim zfol değil dedim özele gittim zfol yeterli günde bir tane dedi kafam karıştı hangisini uygulamalıyız sizce