feriidee Sabah pembe renkli akintim oldu doktora gittim iki parmak aciklik oldugunu soyledi ve eve yolladi doktordan geldikten iki saat sonra adet olurcasina kan geldi vr bi sure sonra durdu simdi ise ara ara kirmizi renkli akintim oluyo ve ara ara kasiklarima agri vuruyo doktora tekrar gitsemmi yada evde bekliyimmi
Anne3434_ feriidee yani doğum yapmadım bilmiyorum ama doktor eve gönderdiğine göre sorun yoktur diye düşünüyorum bişey olucak olsa yatış verirdi
Anne3434_ feriidee hatta bence kasılmalarınız başlayıp açıklığınız da ilerliyor olabilir inşallah sağlıkla normal doğum yaparsınız
Hanif feriidee canım doktorunun numarası varsa arayıp eve gelince olanları anlatabilirsin seni bizden daha iyi yönlendirir.
sare55 feriidee sancilarini takip et duzenliyse ve yatip dinlendiginde gecmiyosa git. bi yerde oyle okumustum. . surekli varsa bekleme canim acilden gir. doktora orda ulasirsin.