Merhaba 8+3. Günümdeyim ama aşırı şiş hissediyorum kendimi kıpırdayamıyorum gibi normal mi acaba bir de ben gebelik öncesinde gün içerisinde hiçbir şey yemiyordum ama şu an aşırı iştahlıyım çok fazla yiyorum ve 2-3 kilo aldım ne yapabilirim acaba ya da normal mi bu süreç