Kızlar ben şuan yeni hamileyim doğum parasından yararlanmak için home ofis şeklinde bi işe girmek istiyorum doğumdan önce en az 3 ay sigorta olması gerekiyo bunu yapmam halinde ne kadar ücret yatacak ve kaç ay yatacak bilen varsa paylaşırsa sevinirim