Mom850 Neden olmasın ki yumurta TEMBELLİĞİ varmış bende ve ovulasyon testi aldım bugün 5. Günüm t biraz koyulaştı. Gorsele bakar mısınız. Yumurtlama günün yakın anlamında değil mi bu
Purpura26 Mom850 Bende açılmıyor görsel . Tamam şuan gördüm adet bitiminden sonra ki 5. Gün mü? Takip et bakalım tabi çok daha koyulaşması gerekiyor. Benim 14. Gün yumurtlamam olurdu
Kvsraykt Mom850 Her gün aynı saatte 2 saat öncesinden sıvı alımını bırakarak devam edin şuan yok yumurtlama herkesin farklı günlerde olur hatta her ay farklı tarihlerde sabırla devam edin
Aycicegim Mom850 yumurtalama görürsen devamında çatladıgını doktor kontrolünde yap canım eğer çatlamazsa kiste dönüşüyor bilgin olsun
Mom850 Purpura26 Evet ya ben 5 gündür yapıyorum dün hariç. Ama 2 günde bir değerlendiriyorum hayırlısı olsun inşallah
Purpura26 Mom850 Yok canım daha olmamış zaten sen takip et bakalım bu ay eğer yumurta olgunlaşmazsa doktorun tedavisini uygularsın
afrasil Sedakbyk daha olmamış yanlış bilgi vermeyelim lütfen , t çizgisi c ile ayni koyulukta veya daha koyu olmalı
Mom850 afrasil 5 gundur ovulasyon testini yapıyorum bugun koyulaştı böyle t hiç görünmüyordu. Bu Ne demek
Kvsraykt Mom850 hayır ben yaklaşık 5 ay yaptım biraz biliyorum diyebilirim iki çizgi aynı koyulukta ya da t çizgisi c den daha koyu olacak o yüzden biraz sabır gerekiyor çünkü yumurtlamayı adete yakın görene bile denk geldim
gizemozdemir1990 Mom850 giderek koyulasmasinin bir anlami yok. Onemli olan her ikisinin de ayni koyulukta olmasi
afrasil Mom850 normalde yumurtlama yaklaştığını gösterir ama belli olmaz siz denemeye devam edin bence yumurtlama gördüğünüz zaman doktora gidin
Pofudukk82 Mom850 benim arkadaşımda vardı yumurta temelliği falan ama şuan hamile Bi macun kullanmış isterseniz yollayabilirim resmini
Purpura26 Mom850 İki çizgide aynı koyuluğa geldiği günden 2 gün sonra silikleşiyor bu yumurtanın çatladığı anlamına geliyor eğer silikleşmezse yumurta olgunlaşır ama çatlamıyor demek
Aycicegim Purpura26 testler doğruluk payı vermez lh hormu düşer silikleşme olur zaten bizzat yaşadım çatlamadıgını usg de gördüm ve folikül kiste dönüşüyor sonra