Skylab Alparslaninannesiiiiii Banada doktorum bahsetmedi tetenozdan. Sağlık ocağından da aramadılar ilk aylarda. Ama ben kan testi yaptırmaya sağlık ocağına gitmiştim orada kaydettiler gebe olduğumu ve ilk tetenoz aşısı için gün verdiler. 1. Aşıya gittiğimde 2. İçin gün verdiler böyle işledi süreç.
Baloncuk41 Alparslaninannesiiiiii hamile oldugunu biliyolarsa yani orda tahlil yaptırdıysan normalde onların seni aramasi gerekir kaydini acmalari gerekir hatta bebek doguncada sen degil onlar ariycak asi gunu geliyo geldi diye ama sen nolur nolmaz kendin takip et
VMS Bilerek yaptırmadım 30 senelik bilgili ve tanınan bir doktora gidiyorum gerek yok evde doğurmayacaksan dedi. Özel hastanede hele hiç birşey olmaz dedi bence evham yapma olmayanda çok var
tutku_04 Alparslaninannesiiiiii Bende geçen hafta gittim doktora 19 haftalığım ve bana 20 haftalık olunca tetenoz aşısının vurulduğunu sağlık ocağına gidip vurulmam gerektiğini söyledi
Mucizebebekk Alparslaninannesiiiiii banada doktorun söylemdi sağlık ocagından söylediler su haftada gel diye aşı olucaksın dediler