Msydn6 Ozlemmn Benimde çarşamba günü işlemlerim başlatılacak hazırlıklarım yapılacakmış tam günü de o gün söyleyecekler 🌸 sağlıkla kurtulalım inşallah
ebruozdgrl ayselgunes27 Biz Eren koyucaz oğlumun ismini yine Yağız,Yiğit ve Mert isimleri çok hoşuma gidiyor
Edadncl55 Bende uras a karar verdim sonunda cok zor oldu dedim olsun artık biri, pek beğenen yok moralim bozuldu acıkcası