Dun seker yukleme yaptirdim cok sukur seker cikmadi. Kas agrilarim var diyede kalsiyum yazdi doktorum magvital. Ama sekerden sonra midem
sisti resmen 24+2 idim dun. Ama tepe gibi oldu karnim buda beni rahatsiz ediyor. Sizdede siskinlik oldumi seker yuklemeden mi oldu kalsiyumdan mi anlamadom ama büyük ihtimalle seker diye düşünüyorum 🤔