Kızlar iki gebeliğimde de bulantı kusma halsizlik ile sürünüyorum gerçekten çok kötü geçiyor günlerim şuan 6haftalığız kusma bulantı prilam ilaç içtiğim halde geçmiyor vitaminlerinde içiyorum yok olmuyor bu bi tür hastalık olabilirim yani 9aya kadar kustum oğlumda zor gerçekten niye böyleyim gerçekten isyan ediyorum artık yiyorum ediyorum yok kusuyorum uyuyorum yok ağırlarım var uykusuzluk gitmiyor bu hbahsettiklerim ilk gebeliğimde 8aya kadar sürdü ve çok yoruldum