Nzlcan Hanımlar mrhb ben 23 hafta 5 günlük gebeyim rahim tarafina aşırı derecede baskı oluyor ve çok az birşeyde açık penbe akıntım oldu baskı oluyor ikinmam oluyor bilen varsa bilgi verebilirmi
3prensesannesiii Nzlcan Baskı yapması normal de ıkınma istediği normal değil canım bi doktoruna sor istersen