Sonunda bende doğurdum kızlar hiç doğurmicakmışım gibi hissediyordum çünkü oğlumu 42 haftada suni sancı ile almıştım kucağıma çok şükür prensesim o kadar bekletmedi gelelim hikayeme sabah 9 da birden belimden karnıma kasıklarıma vuran ağrılar başladı pek umursamadım yalancı sancıdır diye evi toparladım oğluma kahvaltı hazırladım baktım sancılar geçmiyor ve sıklaşıyor emin olmak için süre tuttum direk 5 dakikada 1 geliyordu hemen duşa girdim duş aldım temizlendim eşim geldi bizim oturduğumuz yerdeki devlet hastanesine gittim bu Arada saat 2 olmuştu doktora şikayetimi söyledim muayene oldum ve 5 santim açılman var dedi orda doğum yapamadım çünkü mesai saatleri içinde olmayınca doğuma almıyorlardı bana yarım saatlik uzaklıkta ki araştırma hastanesine geldim doktor muayenesi sonucunda 8 cm olmuştu açılmam hemen doğumhaneye aldılar soru falan sordular klasik ilaç alerjin falan var mı diye hem onları cevaplayıp hemde hasta önlüğümü giydim ve artık doğuma hazırdım hemen bi kaç kez ıkınmadan sonra kızım kollarımdaydı çok şükür kesi yok sadece bebek çıkarken biraz yırtılma olmuş 3 tane dikişim var hepsi o dikerkende uyuşturdular zaten onu da hissetmedim tek sorun henüz emmedi balgamı var onu çıkaramıyor çıkarınca inşallah emer benim de doğum hikayem böyle sormak istediğiniz birşey varsa cevaplarım herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏🥰👍