Kızlar Bi bakın acil kafam çok karışık.
Beta hcg 2 gün arayla
87
136
289
394 çıktı bugün kese görünmedi kürtaj yapalım dedi Dr. Fakat pazar günü tutunma kanamam oldu. Hesabıma göre daha 3 4 haftalık hamileyim. Ama son adet tarihine göre 6 haftalık görünüyor. Acaba 1 2 hafta sonra kese görünür mü yani geç döllenme olabilir mi. Yoksa kürtajı kabul edeyim mi 2 günüm var karar vermek için kafam çok karışık aynı durumu yaşayan var mı