ATC tugbao ben yarısını sağlık ocağında yaptırdım geri kalanını hastanede sigortam yoktu 300 TL tuttu gittiğimde hastane de iyi bi hastane yani uçak inmesi için uçak pisti var tepesinde 😂 siz hangi hastaneye gidiyorsunuz böyle çok pahalı
tugbao Mom5444 test basi 100 lira gibi bisey sanirim. iki tup kan alip dunyanin parasini istiyolar. pandeminden sonra ozeller iyice costu. dahiliyeye 60 lira gidiyodum baska bi hastanede 150ye cikardilar. krizi firsata cevirmekte ustlerine yok maalesef 😑
Mom5444 tugbao valla okadar haklısınız ki ben 2 yıldır Danimarka’da yaşıyorum ve 29 haftalık hamileyim bazı değerlerim düşük çıktığı için 2 3 haftada bir kan vermeye ve kendi aile doktoruma gidiyorum şu ana kadar 1 kuruş ödemedim ve ödemiyorsuda detaylı ultrason falan hepsi ücretsiz hatta bi tanıdığım tüp bebek tedavisi yaptırdı burada ilaçlarını bile devlet karşıladı tamam belki türkiye kadar teknoloji ilerde olmayabilir ama yinede ben çok memnunum 🙏🏻
tugbao esraaa86 canim demir hayat iki can hamilelik sigortasi. ben 5400 verdim komplikasyonlar dahil.
Nusyaa tugbao nekadar yaptırdınız bu sigortayı ve hangi sigorta şirketi bende yeni hamileyim böyle bi paket düşünüyorum da
Tekmile11 tugbao canım benim doktorum da istedi 30a yakın , istersen devlet hastanesinde yaptırabilirsin dedi , bende öyle yaptım özelde boş yere o parayı vermek yerine ,hepsini yapıyorlar 4 5 tüp kan alıp sende öyle yap bence dr kabul ediyorsa
Sudeekalay tugbao devlet hastanesine gidin 6 haftalık hamile olduğunuzu söyleyin yapılan testleri söyleyin kalanları orada yapsınlar
Drysglm98 tugbao özel hastaneye gidiyorum kontrol için ama testlerimi devlette yaptırmak istedim. Hepside eksiksiz yapıldı. İkinci kontrol de özel de yaptırdım 50 TL ödedim. O fiyat neymiş ya. Acaba istisna olan bir test mi istiyor. Farklı olması lazım çünkü. Bu arada Hatay Antakya da yaşıyorum buranın hastaneleri söylediğim
Feyza-nur tugbao benım doktorum sağlık ocagında yaptır onlar bir sürü yapıyor bize yetiyor o testler özelde yaptırmana gerek yok demıstı bir de idrar istedi onu özel bir hastanede 30 tl ye yaptırdım baskada para vermemıstım 18 haftalığız bizde bende 7 haftada istenilen testleri yaptırmıstım
Premsescik tugbao benden sadece genel kan tahlili ile idrar tahlili istemişlerdi sağlık ocağında yaptırdım senden ne istediler okadar
ikizannesi24 tugbao hastaneden hastaneye değişiyor canım ben medikale gittiğimde 3 bin küsür dediler çıktım hemen hastaneden başka hastanede yaptırdım ama devlette randevu bulabilirsen kesinlikle devlette yaptır testlerini ☺️