tugbao Güzel anneler selam, Doktorum bir sürü tahlil istedi benden. İdrar dahil olmak üzere birçoğu sağlık ocağında yapıldı. Kalan testler için hastane 870 TL istiyor. Bana çok uçuk geldi. Size de bu fiyatlar çıkarıldı mı? Nasıl yaptınız? 6.haftamdayım.
karazlem tugbao merhaba, sağlık ocağında yapılanlar hariç diğer testlere 130 TL ödemiştim. Şehir ve hastane olarak da değişiyor fiyatlar
Peri-han tugbao benimde 6 haftalık. Dün 8 tüp kan verdim ve idrar tahlili yaptırdım hepsini sigorta karşıladı özel de yaptırdım.
tugbao Zhrftm Bana hangilerini istediğini söylemedi. Sadece sağlık ocağında yaptıracaklarımı işaretledi. Onları da yaptırdım zaten. Kalanlar rubella, toksoplazma vs. vs. diye biliyorum.
Sevinc24 tugbao gülfem hanım mı istedi benden de istedi 400 küsür verip yaptırdım önemli testler değildi çok şaşırmıştım kızamık filan götürdüm hiç bakmadı iyi güzel bağışıklığın var demişti
Zhrftm tugbao insallah gerçi ben dogum paketi almıştım onun içinde yer alıyordu kan tahlilleri istersen hastananene bir sor belki doğum paketleride vardır onlar epey avantajlı oluyor:)
Morvy tugbao baska hangi testleri isteyebilirlerki anlamadim benim saglik olcaginda yaptirdirklarim yeterliydi
tugbao Morvy canim ben de anlamadim ayrintili bakicak anladigim kadariyla. Yarin islem yapacak kiza da sorarim 😁