KMerveK bende Nazan hanım da doğum yaptım, kırk gün oldu, memnun kaldım, ncr de Güzsl bir hastane, fiyatları da aynı, bence ncr den devam et, yeni doğan bakımı daha güzel bide, benim bebeğim Hatem de doğdu, doğum esnasındaki oksijensiz kaldığı için ncr ye gönderdiler oranın yeni Doğan bakımı daha iyiymiş