edb06 Burcu-2910 canım adet döneminde mi verdin bilmiyorum ama B12 düşük biraz. Yine gününe göre degisir ama estradiol de yüksek geldi bana. Testosteron ve lh/FSH orani yüksek polikistik over mi var sende ?
Burcu-2910 edb06 canım hiçbir doktor böle bişe demedi pazartesi hastaneye gideceğim bakalım var mı diye adete 6 gün varken verdim sonuç bu
afrasil MerveKaya38 canım sivilcen yüzünün neresinde çıkıyordu. Adet düzensiz derken nasıldı mesela. Doğum kontrol hapımı kullandn , kaç ay kullandn ve kac ay sonra hamile kaldn cok soru sordum kusura bakma