Burcu-2910 merak ettim bana da haber eder misin. Bu arada testesteron yüksekliği sivilce, kıllanma, sinir hali yapıyormuş ve belli bir ölçüde çocuğa engel olabiliyormuş. Benim de regl düzensizliği ve sivilce sorunu yaşadığım dönem yüksekti doktor bu belirtileri sormuştu sende hangisi var diye