Cns_33 Yarın sezeryan ile doğumum olacak.. dualarınızda benle bebegmede yer verirmisinz güzel anneler anne adaylari🤗🤲🏻
Hatice68 Cns_33 ayy haftaya bugün bende şafak doğan güneş diyecem yaa rabbim sağ saglim evladına kavuştursun kuzum insallah hersey gönlünce ve kolayca oluverir güzel anne ❤❤❤🤲
Cns_33 Hatice68 allah razı olsun Canım benim 🤲🏻🤗😍 sende inşallah evladina sağ salim bir şekilde kavuşursun🤲🏻🤗💗