htcblogs Merhaba anne adayları 7. Ayımın son günlerindeyim aşırı bir halsizlik ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum yaşam enerjim yok resmen var mı benim gibi olan sebebi değerlerimin düşük olması mı test yaptırmam gerekiyor mu
Ozge20ulu htcblogs bı doktora danış canim bende aynı aydayim seninle bende yok mesela şuan ama ,bı haftam bı haftamada uymuyor öle biseyde var🤪vücudunu en iyi sen bilirsin