Epifenomen Ebru-012 Sait ismi güzel ancak dalga geçilmeye çok müsait bir isim. Bir arkadaşım vardı ilkokulda, afedersiniz maalesef ki “lan it ” diye çağırırlardı. O yüzden oyum Güner Kayra üzerine 😊