Duyguderinderen Hiraumut ben yiyorum içinde bulgur salça ve baharattan başka bişey yoksa neden olmasın güvenilir bir yerden yada ev yapımı olabilir sadece benim midemi yakıyor
Hiraumut Kızlar akşam çiğ köfte yedim. Ve biraz rahatsızım. Çiğ köfte zararlı mı? Yardımcı olur musunuz lütfen.
Duyguderinderen Hiraumut neden bilmiyorum bende normalde yerim çok severim ama gebelikte yediğimde karın ağrısı ve mide yanması yaptı belki denk geldi ama her yedikten sonra yanmam oldu
Hiraumut Duyguderinderen Bende hep yiyiyorum ama hiç rahatsız olmuyordum yeni midem yandı sence hamilelikten mi?
Duyguderinderen Hiraumut aynen işte bende normalde çok severim hep yerim hiç bişey olmaz ama hamileyken bir kaç sefer denedim ve sonuç hep aynı aşırı bir yanma sonra bıraktım bende sanırım baharatlar hamileyken etkiliyor mideyi sizde ara verin bence
Ays0 Mide rahatsızlığı ve şişkinlik yapıyor bende ama canım istediği zaman yiyorum hazır almıyorum genelde ev yapımı oluyor
Duyguderinderen Hiraumut aynen biraz sabır napalım sağlıkla geçsinde yeterki sonra çıkarırız bunun acısını annem hep derki bana çok karıştırma çok yeme meyve ye bol su iç kahvaltını güzel yap sebzeni ye ama işte hamilelikte yiyemediğin şeyler hep cazip geliyor