Ssema1 elcn4139 tamam da bu dediğin şey bende evlenmeden önce vardı evlendikten sonra hiç olmadı şuan hamileyim hala da yok🤭
zk92 Bu konuda çok fazla bilgiye sahip değilim ama bende de oluyordu ve ben topluyordum. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bir arkadaşım “onlar göğsü koruyor, toplama” demişti.
irem_kizil21 Bende de var ya 36 haftaligim sıvı süt hicbisey akmıyo ama ucu beyaz acaba sütüm olmiyacak mi diye dusunuyorm
Melekcbn elcn4139 arkadaşlar temizlemeyin bende de var bu iyi bişey göğüs ucunu koruyor göğüs ucu açık demekki bu bizi mutlu etsin 💦