Hosgeldinbebek Esnnn üslubu çok sert ve sorulara cevap vermiyor diye yorumlar var siz böyle sorunlar yaşadınız mı? Şuan diyetisyene gidiyorum ideal kilomdan 10 kg fazlayım, bunlara flan takıp azarlayan kadın dogumculardan değildir inşallah :(
Esnnn Hosgeldinbebek bende kilolu bir insanım hiçbirsey demedi. Üslubu falanda iyiydi yani ve ilgili bir insan baya öğüt verdi bize hani başka doktora gidersen bile aklından bunlar olsun dikkat et diye
afrasil Hosgeldinbebek sayı biraz az geldi bana canım 39 milyon diye biliyorum ben doktor daha iyi bilir tabiki ama 2 3 doktora görünmekte fayda var fikir fikirden üstündür . Bizede ameliyat sonucunu görmek için vitamin vermediler baktm bir zararı yok herkeste kullanms kendim aldm esime içti doktorlar ameliyat sonucunu görecek diye 3 ay vakit kaybettik daha ben almasam 6 ay kaybmz olacaktı . Hersey normalde ister film ki istemese bile sen öneri de bulun garanti olsun
Hosgeldinbebek afrasil bana da bazen tıkanıklık var gibi geliyor, saçma belki ama yumurtlama dönemimde hep sağ tarafta ağrı hissediyorum
afrasil Hosgeldinbebek en azından açılır varsa mesela benm esimde sorun vardi düzeldigini öğrendik 3 4 ay sonra olmayınca film cektirdim tüpümün birisi kapalyms ilaçla açıldı digeride meçhul belki yapışıklık vardı ilacla geçti
Hosgeldinbebek Esnnn yaaa çok sevindim, psikolojimi mahvetti geçen sene bi dr sağolsun. Teşekkürler 🤍