Benim de bugun sonuclarım iyi çıkmadı 184 ve ınsulin kullanmamı önerdi dahılıye kabul etmedim. Dıyetısyene gonderdı dıyet baslıyorum bırde gunde 6 kez kan şekeri ölçümü yapacagım. Yarın hemoglobin test yapılacak. Cok üzgünüm umarım ıyı olur hersey. Keşke diyorum glikoz ıcmeseydım sadece aclık kan şekeri birde tokluk baktırsaydım. Allah hepımızın yardımcısı olsun